تیتر خبرها

اجرایی شدن ده ها طرح و پروژه نیمه فعال با پیگیری های دکتر حق وردی

به گزارش نسیم اقتصاد، وظیفه نمایندگان علاوه بر قانون گذاری و نظارت کلان بر عملکرد مسئولین اجرایی کشور و حوزه انتخابیه ، مذاکره و رایزنی با مدیران اجرایی هم هست.

اشتراک گذاری
04 آذر 1399

پیگیری دکتر حق وردی و رایزنی با وزرا و مسئولین اجرایی ، بسیاری از طرح های راکد را فعال کرده است.

به گزارش نسیم اقتصاد، وظیفه نمایندگان علاوه بر قانون گذاری و نظارت کلان بر عملکرد مسئولین اجرایی کشور و حوزه انتخابیه ، مذاکره و رایزنی با مدیران اجرایی هم هست.
دکتر حسین حق وردی نماینده مردم شهریار ، شهرقدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی طی پنج ماه اخیر با پیگیری مداوم خود با مسئولین توانسته ده ها طرح و پروژه نیمه فعال و راکد در سطح حوزه انتخابیه را یا به مرحله اجرا در اورد و یا در مرحله اجرا شدن قرار دارند. این نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش کلان کشور هم در طرح های مختلف حضوری فعال داشته و در تصویب قوانین کلیدی به نفع مردم نقش تاثیر گذاری داشته است.
عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس یازدهم در تصویب لوایح مرتبط با فرهنگیان در مجلس تلاش زیادی از خود نشان داده است و باعث منشا برکات زیادی برای این قشر زحمت کش بوده است. دکتر حق وردی در خصوص حق ابه منطقه با نمایندگان مجلس و مسئولین استان البرز و تهران دیدارها و جلسات مختلفی برگزار کرد تا بتواند حق مردم حوزه انتخابیه را به خودشان برگرداند که در این مسیر موفق هم شد. نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در خصوص تکلیف متروی منطقه ، جلسات و مذاکرات پی در پی با مدیران راه اهن و مترو داشته تا شاید این پروژه به سرانجام برسد. دکتر حق وردی در ابان ماه برای حل مشکلات کشاورزان و باغداران حوزه انتخابیه دیدارها و جلساتی با وزیر کشاورزی داشته تا بتواند گوشه ی از مشکلات این عزیزان را برطرف کند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای بررسی مشکلات شهری ، مناطق مختلف حوزه انتخابیه به صورت برنامه ریزی شده هر هفته با اعضای شورای شهر نواحی مختلف و شهرداری های منطقه جلسه برگزار می کند تا بتواند از طریق رایزنی مشکلات شهری حوزه انتخابیه را حل کند.
دکتر حسین حق وردی در مورد برطرف کردن مشکلات ترافیکی راههای ارتباطی با تهران هم اقدامات مهمی انجام داده است ، در مورد پروژه تقاطع همسطح سه راه شهریار طی ماههای اخیر چندین نشست با مسئولین سازمان برنامه وبودجه استان تهران وشهرداری منطقه ۲۱ تهران برگزار کرده و خوشبختانه پروژه تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.

اجرایی شدن ده ها طرح و پروژه نیمه فعال با پیگیری های دکتر حق وردی
نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس یازدهم با همراهی با مدیران اجرایی حوزه انتخابیه ، توانسته به عنوان بازوی دست این مدیران کارهای شهرستانها را پیش برده و این همراهی دلگرمی خاصی را برای مسئولین به همراه داشته است.
دکتر حق وردی با برنامه ریزی اصولی ، هماهنگی های خوبی را در میان ادارات شهرستان برقرار کرده . وی طی چند ماه گذشته رایزنی هایی را با سرمایه گذاران اغاز کرده و معتقد است حوزه انتخابیه با پتانسیلی که دارد مستعد سرمایه گذاری است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی برای اتمام و افتتاح بیمارستان های شهریار ، قدس و ملارد جلسات مختلفی با مسئولین وزارت بهداشت و خیرین برگزار کرد و نتایج این نشست ها به بار نشست و این بیمارستان ها یا در مرحله اتمام هستند و یا در مرحله تکمیل شدن هستند.
به هر حال طی پنج ماه سپری شده این نماینده مردمی اقدامات بسیاری را پیگیری کرده و قطعا تا پایان سال با وجود مشکلات تحریمی ، کارهای بزرگتری را از این نماینده خواهیم دید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.