تیتر خبرها

اگر وزیر امورخارجه استعفا ندهد استیضاح می شود

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: نباید از صبر استراتژیک مجلس سوء استفاده شود، مماشات با حرکات نفوذی برای ملک، میهن و نظام سم مهلک است.
اشتراک گذاری
07 اردیبهشت 1400

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین حق وردی طی یادداشتی به انتشار یک فایل صوتی از وزیر امور خارجه کشور واکنش نشان داد.

در ادامه متن یادداشت عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی را بخوانید:

باتوجه به فایل صوتی منتشرشده توسط رسانه های معاند خارج از کشور از آقای ظریف، قطعا ایشان صلاحیت و اهلیت تکیه زدن بر وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران را از دست داده است و چنین فردی با چنین تفکری نباید حتی یک ساعت در راس دستگاه دیپلماسی کشور حضور داشته باشد.

بدون تردید نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر طبق وظایف قانونی و انقلابی خویش اجازه نخواهند داد امنیت حاکم که به مدد بزرگ مردانی چون سردار شهید سلیمانی حاصل شده است دستخوش تحلیل های مغرضانه جماعتی واداده و غربزده قرار گیرد.

لذا باتوجه به اینکه عملکرد ۸ساله ایشان در رأس دستگاه دیپلماسی کشور نه تنها هیچ دستاوردی برای ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی نداشته است، بلکه در آخرین ماه های فعالیت دولت هزینه‌های سنگین‌تری نیز به نظام تحمیل خواهد کرد، لذا بهتر است خود ایشان عاقلانه استعفا دهد تا ضربات بیشتری به ملت و نظام وارد نشود، در غیر اینصورت استیضاح و برکناری ایشان توسط نمایندگان مجلس حتمی و ضروری است.

نباید از صبر استراتژیک مجلس سوء استفاده شود، مماشات با این گونه حرکات برای ملک، میهن و نظام سم مهلک است. تا صحبت از نفوذ می شود آقایان بر آشفته می شوند. آیا این افتضاح مصداق بارز نفوذ نیست؟ مگر مهمتر از مرکز استراتژیک ریاست جمهوری هم داریم که آرشیو مصاحبه هایتان اینگونه در اختیار دشمنان نظام قرار می گیرد، پروژه نفوذ واقعی است، به خودتان بیایید و کشور را فدای بازی های جناحی خودتان نکنید.

آیا رواست این تفکر با چنین تحلیلی مذاکرات حساس کنونی با دشمنان ملت را مدیریت کند؟ آیا این نگرش می تواند مصالح عالی نظام و خطوط قرمز ترسیمی را تضمین کند؟ این صوت البته نشان داد دغدغه همیشگی معتقدان واقعی ارزش های ناب انقلاب مبنی بر اینکه این افراد صلاحیت لازم برای اداره دستگاه دیپلماسی کشور را ندارند، بجا بوده است.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.