تیتر خبرها

به مناسبت اولین سالگرد سردار بزرگ سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

پس از گذشت یک سال از شهادت این بزرگ مرد و سرباز ولایت به دست رژیم جنایتکار امریکا، همچنان ملت غیور ایران تاب تحمل این داغ بزرگ را ندارد.

اشتراک گذاری
13 دی 1399

⚫️شهید سلیمانی چهره‌ی بین‌المللی مقاومت است و همه‌ی دلبستگان مقاومت خونخواه اویند.
امام خامنه ای(مدظله العالی)

▪️بدون شک کارنامه درخشان و سراسر شور و حماسه سردار شهید ، حاج قاسم سلیمانی که با شهادت خود افتخار دیگری را بر لوح زرین حماسه ها و افتخارات جمهوری اسلامی ایران افزود؛ می تواند الگوی بارز شجاعت، اخلاص، ایمان و ایثار برای نسل جوان امروز و فردای جامعه اسلامی ایرانمان باشد و بار دیگر ثابت نمود راه مجاهدت و شهادت در راه حق برای جهادگران واقعی همچنان برقرار است.

▪️پس از گذشت یک سال از شهادت این بزرگ مرد و سرباز ولایت به دست رژیم جنایتکار امریکا، همچنان ملت غیور ایران تاب تحمل این داغ بزرگ را ندارد و این مسیر با همدلی و همت جوانان مسلمان تا افول و اخراج نیروهای تروریستی محور امریکایی _ صهیونیستی از منطقه وانتقام سخت قاتلان استمرار خواهد یافت.
▪️اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سردار بزرگ سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اولین سالگرد شهادت این سردار پر افتخار را به محضر مبارک حضرت امام زمان(عج)، مقام عظمای ولایت(مدظله)، همه ی آزادی خواهان جهان به ویژه مجاهدین اسلامی و همرزمان این شهید والامقام، ملت شریف ایران و در نهایت خانواده مکرمشان تسلیت عرض نموده و علو درجات این شهید بزرگوار را از درگاه الهی مسئلت می نمایم .

⚫️حسین حق وردی
نماینده مردم شریف حوزه مشق در مجلس شورای اسلامی

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.