تیتر خبرها

بیانیه حسین حق وردی به مناسبت یوم الله نهم دی

حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و برهه‌ای درخشان و ماندگار از امتحان بزرگ امت انقلابی و بصیر ایران اسلامی در خنثی کردن نقشه‌های شوم استکبار جهانی بوده است.

اشتراک گذاری
09 دی 1399

“مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد.”
(امام خامنه ای- مُدَّ ظِلُّهُ العالی-)
▪️حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و برهه‌ای درخشان و ماندگار از امتحان بزرگ امت انقلابی و بصیر ایران اسلامی در خنثی کردن نقشه‌های شوم استکبار جهانی بوده است. دشمن مستکبری که بی هیچ ابایی ستم پیشگی و ظلم خود را با ترور رذیلانه سردار مقاومت و مالک اشتر انقلاب شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند انقلابی و هسته ای استاد شهید محسن فخری زاده، عیان کرد.
▪️یوم‌الله ۹ دی، نماد قدرت و پاداش بصیرت و ولایت‌ مداری ملت ایران است که از دلبستگی عمیق آنان به اسلام، عاشورا، انقلاب، نظام و رهبری برخاست‌؛ حماسه‌ای که با ظرفیت آگاهی‌ بخشی و بصیرت‌آفرینی خود، منشور هدایت و منشأ بیداری نسل‌های آینده این مرز و بوم برای عبور از گذرگاه های حساس، پیچیده و دشوار تاریخی قرار خواهد گرفت.
▪️درود خدا بر ملتی باد که با بصیرت انقلابی خود ماندگارترین و تاثیرگذارترین حرکت را به نمایش گذاشت و با پشتیبانی از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مُدَّ ظِلُّهُ العالی) طومار فتنه گران را در هم پیچید.
▪️اینجانب ضمن گرامی داشت این حماسه پرافتخار و غرورآفرین، از درگاه بی کران الهی، رحمت و رضوان او را برای شهیدان، و عزت و سرافرازی و پیروزی را برای ملت بصیر ایران و مردم شریف حوزه انتخابیه خود خواستارم.

حسین حق وردی

نماینده مردم شریف شهرستان های شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی

#نهم_دیماه

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.