تیتر خبرها

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مهر تاییدی بر این انقلاب و نظام است

فرماندار شهرستان شهریار با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: با حضور گسترده و صفوف به هم پیوسته، هم صدا و هم نوا با یکدیگر وحدت ملی را فریاد می‌زنیم و باردیگر اقتدار و سربلندی نظام و انقلاب را تضمین خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
20 بهمن 1398

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار، نوراله طاهری اظهار داشت: بیش از ۴ دهه از به ثمر نشستن نهال جمهوری اسلامی و پیروزی شکوهمند انقلاب  می گذرد و ملت ایران با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و بنیان گذار کبیر انقلاب امام (ره)، رژیم طاغوتی و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

طاهری بیان کرد: اینک که در شرایط سخت تحریم ها و تهاجم فرهنگی و فشار های اقتصادی از سوی بیگانگان و بدخواهان این نظام و انقلاب هستیم و  در چهل و یکمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی، همدل و هم‌صدا، با گام‌های استوار و نستوه در صفوفی یک رنگ و یک‌صدا، در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با آرمان‌های والای امام عزیز و رهبر فرزانه انقلاب و شهدا تجدید میثاقی دوباره خواهیم داشت.

 وی افزود: با حضور گسترده و صفوف به هم پیوسته در کشاکش بحران‌ها و دشمنی‌های آشکار و پنهان استکبار و ظالمان زمان، هم صدا وحدت ملی را فریاد می‌زنیم.

این مقام عالی دولت در شهرستان شهریار ضمن پاسداشت یوم الله ٢٢ بهمن، خواستار شد تا تمامی اقشار مردم شهید پرور از جمله  علما و روحانیون معزز،  خانواده معظم شهداء و ایثارگران و آزادگان،  ورزشکاران، اصناف و بازاریان، فرهنگیان، دانش آموزان و دانشجویان، سمن ها، مسئولان دستگاههای اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، شهردار و شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران و سایر اقشار، در راهپیمایی ۲۲ بهمن، قامت تنومند انقلاب اسلامی را یاریگر باشند.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.