تیتر خبرها

صیانت از حقوق شهروندی و حراست از بیت المال را با جدیت دنبال می کنیم

رئیس شورای شهر شهریار گفت: مجموعه‌ی شورای شهر، صیانت از حقوق شهروندان این منطقه و حراست از بیت‌المال را با عزمی جدی، دنبال می‌نماید.
اشتراک گذاری
31 فروردین 1393

حسین حق وردی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به نقش و جایگاه برجسته‌ی شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان یکی‌از قابل دسترس‌ترین نهادها در بین مردم اظهار داشت: دغدغه‌ی جدی ما صیانت از حقوق شهروندان و حراست از بیت‌ المال است که با عزمی راسخ و جدی آن‌را دنبال می‌نماییم تا با استعانت از الطاف الهی، رضایتمندی شهروندان که هدف نهایی کلیه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های شورای شهر این منطقه است، به نحو هرچه مطلوب‌تری محقق شود.

وی در ادامه افزود: بهترین تعبیر از نقش و تعامل دو سویه‌ی شورای شهر و شهرداری را مقام معظم رهبری بیان نمودند که در فرمایشات ایشان وظیفه شورای شهر را ، نظارت، هدایت و حمایت از مدیریت شهری بیان نمودند.

حسین حق وردی در ادامه عنوان کرد: در حوزه‌ی هدایت، برنامه‌ریزی‌ها و مصوبات شورای شهر نافذ است و نظارت بر اجرای مصوبات نیز، چارچوب‌ها و اهداف این بخش‌ را تأمین می‌کند و در نهایت با محقق شدن اصول و مؤلفه‌‌های مذکور، مجموعه‌ی شورای شهر نیز حمایت خویش را از مجموعه‌ی شهرداری اعمال می‌نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید آن داریم با همیاری و هم‌ افزایی که بین اعضای شورای شهر و مجموعه‌ی مدیریت شهری جاری و ساری است، افق روشن و درخشان این منطقه،‌ به نحو هرچه مطلوب‌تری ترسیم و عملیاتی شود.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.