تیتر خبرها

اولویت بندی پروژه های عمرانی شهریار

رییس شورای شهر شهریار گفت: پروژه‌های متعددی در حوزه‌های آموزشی، عمرانی و ورزشی در سطح منطقه مذکور تعریف و براساس اهمیت و نیازهای هر ناحیه اولویت‌بندی شده است.
اشتراک گذاری
20 فروردین 1393

حسین حق‌وردی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به نیازها و الزامات متعدد و متنوع هر منطقه در شهریار اظهار داشت: در همین ارتباط پروژه‌های عمرانی حوزه‌های مذکور بنا به مقتضیات و ضروریات موجود اولویت‌بندی شده است.

وی در تشریح عمده‌ترین پروژه‌های در دستورکار مجموعه مدیریت شهری شهریار تصریح کرد: ایجاد تقاطع غیرهمسطح در میدان شهید صیادشیرازی،‌ احداث کمربندی در منطقه امیریه، تکمیل تقاطع غیرهمسطح امیرکبیر در شباهنگ، تداوم دیواره رودخانه شادچای از برجسته‌ترین طرح‌های در دستورکار مناطق مذکور به شمار می‌رود.

وی در پایان با بیان اینکه کلیه طرح‌های فوق در ردیف بودجه مدیریت شهری شهریار قرار گرفته است خاطرنشان کرد: با استعانت از الطاف الهی نهایت تلاش و امکانات خویش را در چارچوب‌های قانونی و حیطه اختیارات و شرح وظایف مجموعه شورای شهر به کار خواهیم بست تا سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به مردم شهید و انقلابی این شهرستان به نحو هرچه مطلوب‌تری ارتقا یابد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.