تیتر خبرها

میدان صیاد شیرازی شهریار تبدیل به تقاطع غیر همسطح می‌شود

حسین حق‌وردی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهریار با اشاره به تلاش‌ها و برنامه‌های اعضای شورای اسلامی چهارم شهریار به منظور کاهش بار ترافیکی این شهرستان اظهار داشت‌: پس از افتتاح تقاطع غیر همسطح میدان سپاه شهریار بار ترافیکی این معبر به میدان صیاد شیرازی منتقل شد. وی افزود: به همین جهت طرح […]

اشتراک گذاری
09 خرداد 1393

حسین حق‌وردی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهریار با اشاره به تلاش‌ها و برنامه‌های اعضای شورای اسلامی چهارم شهریار به منظور کاهش بار ترافیکی این شهرستان اظهار داشت‌: پس از افتتاح تقاطع غیر همسطح میدان سپاه شهریار بار ترافیکی این معبر به میدان صیاد شیرازی منتقل شد.

وی افزود: به همین جهت طرح احداث تقاطع غیر همسطح در این میدان مورد تصویب اعضای شورای چهارم شهریار رسید و مطابق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تقاطع غیر همسطح ظرف سه سال آینده افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس شورای شهر شهریار با اشاره به هزینه‌ها و برآوردهای مالی این پروژه بیان کرد‌: این پروژه حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در سه فاز پیش‌بینی شده است و برای احداث و تکمیل فاز نخست آن مبلغ ۷ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

حق‌وردی در ادامه با گلایه از قانون مصوب مجلس مبنی بر بیمه کارگران ساختمانی خاطرنشان کرد‌: بخش عمده درآمدهای شهرداری‌ها از محل ساخت و سازها تامین می‌شود که با تصویب قانون بیمه کارگران ساختمانی و با توجه به بالا بودن هزینه این بیمه دیگر سازندگان رغبتی به این کار نشان نمی‌دهند و همین مهم سبب سرد شدن بازار ساخت و ساز و در نتیجه موجب کاهش درآمدهای شهرداری خواهد شد.

وی اضافه کرد‌: ‌شورای شهر برای رفع و رجوع این قانون و یا تغییر آن مکاتبات بسیاری انجام داده است اما متاسفانه تاکنون هیچ نتیجه‌ای در بر نداشته است.

*افتتاح مدرسه شهرک صدف در آینده‌ای نزدیک

رئیس شورای اسلامی شهر شهریار با اشاره به نیازهای آموزشی شهرستان شهریار و لزوم احداث مدارس جدید در شهرک‌های تازه ساخت این شهرستان گفت‌: ‌در آینده‌ای نزدیک مدرسه شهرک صدف افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

حق‌وردی ادامه داد‌:‌ در جهت رفع نیاز به فضای آموزشی شهرستان شهریار شهرداری دو مدرسه دیگر در شهرک اندیشه را به زودی افتتاح خواهد کرد و به نوعی شهرداری را می‌توان به عنوان یک خیر در این زمینه معرفی کرد.

وی درباره سایر پروژه‌های در دست تکمیل خاطرنشان کرد:‌ در شهرستان شهریار حدود ۱۸ پروژه به صورت مشارکتی با بخش خصوصی در حال ساخت است و سایر پروژه‌ها نیز به صورت مستقل توسط شهرداری به بهره‌برداری خواهند رسید.

*تکمیل پروژه‌های باقی‌مانده اولویت نخست شهرداری شهریار

رئیس شورای چهارم شهریار با اشاره به اولویت‌های شهرداری شهریار در سال جاری تصریح کرد‌: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در شورا و شهرداری، تکمیل و افتتاح پروژه‌های باقی‌مانده از سال‌های گذشته را می‌توان اولویت نخست شهرداری شهریار برشمرد که امیدواریم با بودجه حدود ۱۴۱ میلیاردی شهرداری این پروژه‌ها را به افتتاح برسانیم.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.