تیتر خبرها

کاهش هزینه های دانش آموزان هدف مصوبه اینترنتی مجلس

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به مصوبات مجلس برای ارزانی نرخ محاسبه اینترنت داخلی، عنوان کرد: افزون بر این، مجلس در یک بند الحاقی به تبصره ۱۸ لایحه بودجه مصوب کرد که اینترنت شاد برای سال آینده به صورت رایگان محاسبه شود.

اشتراک گذاری
12 اسفند 1399

حسین حق وردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تأکید بر اینکه رایگان شدن محاسبه تعرفه اینترنت اپلیکیشن شاد برای اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات و نمایندگان مجلس اهمیت بسیاری دارد، اظهار کرد: بر همین اساس بود که با پیگیری‌های کمیسیون آموزش و ارسال نامه‌ای خطاب به وزیر ارتباطات، خواستار رایگان شدن تعرفه اینترنت شاد شدیم.

نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس افزود: در بودجه امسال نیز پس از اینکه مصوبه «محاسبه نرخ تعرفه پیام‌رسان‌های داخلی ۲۰ درصد تعرفه‌ پیام‌رسان‌های خارجی» مصوب شد، شائبه‎هایی در خصوص لغو رایگان بودن شاد مطرح شد که بلافاصله مجلس مصوبه‌ای نسبت به استثنا بودن شاد به تصویب رساند.

حق وردی اضافه کرد: بنابراین دانش آموزان هیچ نگرانی برای سال آینده نداشته باشند چراکه علاوه بر اینکه نرخ تعرفه پیام‌رسان‌های داخلی ۲۰ درصد تعرفه‌ پیام‌رسان‌های خارجی محاسبه می‌شود، استفاده از سامانه شاد نیز رایگان است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس  را ایجاد فرصت به منظور استفاده و استقبال مردم از پیام‌رسان‌های داخلی دانست و افزود: این مصوبه منجر به افزایش استفاده مردم استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی و نهایتا به کاهش هزینه‌ها منجر می‌شود و این مصوبه ارتباطی به محاسبه تعرفه اینترنت شاد ندارد./

پایان پیام 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.