تیتر خبرها

اعطای اعتبار نامه نماینده منتخب مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی

اعتبار نامه دکتر حسین حق وردی نماینده منتخب مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با حضور مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار در فرمانداری شهریار به وی اعطاء شد.
اشتراک گذاری
27 فروردین 1399

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ با حضور مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار و رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، عسگری پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، اعضای هیات اجرایی و رئیس و اعضای هیات نظارت بر انتخابات در این حوزه انتخابیه، اعتبار نامه نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی به دکتر حسین حق وردی اعطاء گردید.

بنا بر این گزارش؛ مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار ضمن عرض تبریک به دکتر حسین حق وردی نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه مشق در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از نحوه برگزاری انتخابات و اقدامات صورت گرفته توضیحاتی را بیان کرد و به ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان شهریار در مباحث گوناگون پرداخت. همچنین برای نماینده مجلس حوزه مشق در انجام وظایف پیش رو و خدمت به مردم شریف سه شهرستان شهریار، قدس و ملارد، آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.