تیتر خبرها

اعلام هشدار جدی برای شهرستان شهریار

بدین وسیله ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری، رسماً شهرستان شهریار را از لحاظ شیوع بیماری در شرایط «هشدار» اعلام می نماید و از مردم فهیم و مسئولیت پذیر تقاضا دارد رعایت بهداشت، خودکنترلی و به ویژه «در خانه ماندن» را برای حفظ سلامتی خانواده ها جدی بگیرند.
اشتراک گذاری
19 اسفند 1398

«هشدار جدی»

مردم شریف و فهیم شهرستان شهریار

باتوجه به شیوع ویروس کرونا و بحرانی شدن آن در کشور و به نسبت در شهرستان شهریار و علیرغم اینکه درصد مرگ و میر کرونا ویروس به نسبت برخی بیماریها مانند آنفولانزا زیاد نیست ولیکن شیوع بیماری از طریق این ویروس بسیار سریع و پیش رونده است و این در نهایت به معنای بالا رفتن میزان ابتلا و به مراتب افزایش مرگ و میر خواهد بود.

بدین وسیله ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری، رسماً شهرستان شهریار را از لحاظ شیوع بیماری در شرایط «هشدار» اعلام می نماید و از مردم فهیم و مسئولیت پذیر تقاضا دارد رعایت بهداشت، خودکنترلی و به ویژه «در خانه ماندن» را برای حفظ سلامتی خانواده ها جدی بگیرند. کسبه محترم، فروشندگان اقلام غیرضروری و بازاریان هم حتی الامکان با تعطیلی محل کسب و یا محدودیت فعالیت های صنفی، از سلامتی خود، خانواده هایشان و مردم محافظت نمایند.

نهایتاً چنانچه هشدارها جدی گرفته نشود و مردم همچنان در کوچه و خیابانها تردد نمایند، ناگزیر به اعلام «وضعیت قرمز» و اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های قانونی در تردد شهروندان، خودروها و… خواهیم شد. همکاری و توجه به توصیه های بهداشتی به صورت جدی مورد انتظار است.

 

 

طاهری

فرماندار شهرستان شهریار

۹۸/۱۲/۱۹

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.