تیتر خبرها

“دیدار دکتر حق وردی با وزیر جهاد کشاورزی”

دیدار دکتر #حقوردی نماینده مردم شریف شهرستان های شهریار،ملارد و شهرقدس با وزیر #جهادکشاورزی جناب آقای #خاوازی برگزار شد.

اشتراک گذاری
21 آبان 1399

 

 

 

 

“دیدار دکتر حق وردی با وزیر جهاد کشاورزی”

 

دیدار دکتر #حقوردی نماینده مردم شریف شهرستان های شهریار،ملارد و شهرقدس با وزیر #جهادکشاورزی جناب آقای #خاوازی برگزار شد.

در این دیدار حق وردی از لزوم توجه ویژه به کشاورزان با هدف #حمایت و #رونق کشاورزی منطقه تاکید کرد، که وزیر از طراحی #یک_بسته #حمایتی و #تشویقی در این جهت خبر داد.

در ادامه جلسه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت:کشیدن دیوار در باغ ها به منظور ایجاد امنیت و حفظ حریم است، نباید این کار به منظور تغییر ماهیت و از بین رفتن زمین های کشاورزی تلقی شود و باید راه کاری قانونی برای این موضوع درنظر گرفته شود.

حق وردی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از نیازهای #دامی استان تهران از شهرستان های #غرب استان #تامین می شود، کمبود های نهاده های دامی را در حوزه مشق یک ضعف بزرگ تلقی کرد که با دستور وزیر تخصیص ویژه ای برای توزیع نهاده های دامی این مناطق در نظر گرفته شد که در حال حاضر تولیدکنندگان می توانند از این تخصیص استفاده کنند.
موضوع بعدی که در این جلسه از سمت نماینده مردم مطرح شد، موانع موجود برای تبدیل شدن سیستم های #آبیاریسنتی به #آبیارینوین بود، که به دستور وزیر قرار بر استفاده از کارشناس های بومی به دلیل شناخت شرایط کشاورزی منطقه برای استفاده از روش های نوین آبیاری شد.

و در آخر #دکترحقوردی از مشکلات متعدد در حوزه تخصیص و تامین آب کشاورزی منطقه انتقاد کرد که وزیر محترم دستور داد که معاون این وزارتخانه به منظور بررسی شرایط و مشکلات شهرستان شهریار،ملارد و قدس بازدید میدانی به همراه نماینده از شهرستان ها داشته باشند.

 

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.