تیتر خبرها
گزارش فعالیت و دیدار مردمی:

روز چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲

جلسه ای پیرامون مسائل حوزه آب و فاضلاب با حضور حسین حق وردی و مهندس حسین نوری مدیرعامل آبفا غرب استان تهران در دفتر خانه ملت شهریار برگزار گردید. در این جلسه بررسی پروژه های در دست اقدام و پیگیری اجرای خط انتقال ۳۰ میلیون متر مکعب آب شرب از تصفیه خانه شماره ۶ تهران، […]

اشتراک گذاری
14 تیر 1402

جلسه ای پیرامون مسائل حوزه آب و فاضلاب با حضور حسین حق وردی و مهندس حسین نوری مدیرعامل آبفا غرب استان تهران در دفتر خانه ملت شهریار برگزار گردید. در این جلسه بررسی پروژه های در دست اقدام و پیگیری اجرای خط انتقال ۳۰ میلیون متر مکعب آب شرب از تصفیه خانه شماره ۶ تهران، بررسی مشکلات و کمبود شدید آب شرب شهرها و روستاهای شهرستان های شهریار، قدس و ملارد، تکمیل شبکه جمع آوری فاظلاب شهری، افزایش ظرفیت تصفیه خانه های موجود بعمل آمد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

ملاقات مردمی در دفتر خانه ملت شهر ملارد با شهروندان شریف این منطقه و تعدادی از مسئولین برگزار شد و جهت رفع مشکلات مطروحه پیگیری های لازم بعمل آمد.

با شرکت در مراسم گرامیداشت شهرداری ها و دهیاری های شهرستان ملارد با حضور جابر کریمی فرماندار محترم، بخشداران، شهرداران، روسای شورای اسلامی شهرستان، بخش و شهرهای ملارد و صفادشت و دهیاران برگزار شد و از زحمات شهرداران و دهیاران گرامی تقدیر و تشکر بعمل آمد. در ادامه این روز ملاقات مردمی در دفتر خانه ملت صفادشت و دیدار جداگانه با شهروندان و گروهای مختلف مردمی جهت بررسی مشکلات و اقدام جهت رفع مشکلات مطرح شده در حد امکان بعمل آمد.

در تداوم دیدارهای مردمی مسجد محور، دیدار مردمی حسین حق وردی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مشکلات و پاسخگویی به نمازگزاران و اهالی مسجد صاحب الزمان عج شهرک طلایه ملارد برگزار شد.

روابط عمومی دفتر خانه ملت

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.