تیتر خبرها
گزارش فعالیت:

چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲

گزیده ای از عملکرد حسین حق وردی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی چهارشنبه ۳ خرداد دیدار با مقام معظم رهبری اهم بیانات امام خامنه ای با نمایندگان: “گفتم مجلس، مجلس انقلابی است. الان هم بعد از سه سال همین را تکرار میکنم. جو زدگی یا ملاحظات جناحی مطلقا در قانون گذاری تاثیر نگذارد. استیضاح […]

اشتراک گذاری
04 خرداد 1402

گزیده ای از عملکرد حسین حق وردی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی چهارشنبه ۳ خرداد

  • دیدار با مقام معظم رهبری
  • اهم بیانات امام خامنه ای با نمایندگان: “گفتم مجلس، مجلس انقلابی است. الان هم بعد از سه سال همین را تکرار میکنم. جو زدگی یا ملاحظات جناحی مطلقا در قانون گذاری تاثیر نگذارد. استیضاح یک وزیر در مدت کوتاه، افراط در بکارگیری ابزارهای نظارتی از سوی مجلس است. این مجلس حرّیتش و صراحتش خوب است. تعرض به هویت دینی و انقلابی افراد جایز نیست. نوع رابطه مجلس با قوای دیگر به خصوص با قوه مجریه را باید تنظیم کرد. این نشست و برخاست و تواضع مقابل مردم را از دست ندهید. شنیدن حرف مردم، غیر از وعده دادن به مردم است. یکی از امتیازات مجلس یازدهم ساده‌زیستی و تواضع در مقابل مردم است؛ این خصوصیت را از دست ندهید.
  • همچنین در ادامه این روز کاری، از واحد تولیدی در صفادشت بازدید صورت گرفت و پیگیری های لازم نسبت به مشکلات مطرح شده بعمل آمد. سپس آقای حق وردی در جلسه دیدار مردمی روستای ارسطو که با حضور کریمی، فرماندار محترم شهرستان ملارد، معاونین ایشان، بخشدار بخش صفادشت، اعضای شورا و شهردار شهر صفادشت و روسای ادارات شرکت نموده و گزارشی از اقداماتی که منجر به نتیجه گردیده است را ارائه نمودند.
  • پس از آن نیز در مراسم یادواره شهدا که در سالن همایش خلیج‌ فارس شهر وحیدیه برگزار شد شرکت نمودند.

روابط عمومی دفتر خانه ملت

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.