تیتر خبرها

دیدار و گفتگوی نماینده منتخب حوزه مشق با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار، در نشست مشترک دکتر حسین حق وردی نماینده منتخب در مجلس شورای اسلامی و دکتر احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار، قدس و ملارد در دفتر رئیس اداره ارشاد شهرستان شهریار، جناب آقای […]

اشتراک گذاری
21 اردیبهشت 1399

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار، در نشست مشترک دکتر حسین حق وردی نماینده منتخب در مجلس شورای اسلامی و دکتر احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار، قدس و ملارد در دفتر رئیس اداره ارشاد شهرستان شهریار، جناب آقای نیک خواه برگزار شد.

بنابر همین گزارش، در این نشست، دکتر جاودانی ضمن خیر مقدم به نماینده منتخب مردم در سخنانی بودجه فرهنگی و سرانه استان تهران را در مقایسه با سایر استانهای کشور بسیار ناچیز دانسته و شهرستانهای غرب استان تهران و بالاخص شهریار را نیازمند و مستحق نگاه ویژه اعتباری درحوزه فرهنگ و هنر باتوجه به جمعیت و گستردگی برشمرد.

نادر نیک خواه رئیس اداره به ارائه گزارشی آماری از انجمنها، موسسات فرهنگی، آموزشگاه های موسیقی و هنرهای تجسمی، موسسات قرآنی، کانونهای تبلیغاتی و کانونهای فرهنگی و هنری مساجد را بیان و به تشریح  دغدغه ها و مشکلات هر حوزه و اهالی فرهنگ و هنر مطالبی را عنوان داشت.

در ادامه پورروشن و کشاورزیان روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد و قدس ضمن ارائه گزارش آماری از مراکز فرهنگی هنری تحت پوشش، به تشریح فعالیتها و مشکلات موجود و کمبود فضای فرهنگی و هنری درحوزه کاری خود نمودند.

دکتر حق وردی نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد حوزه مشق در سخنانی بیان داشت: متاسفانه متولی امر فرهنگ در جامعه مشخص نیست و موازی کاری در انجام برنامه های فرهنگی هنری آفتی در این میان است که به اجتماع  لطمه زده  و موجبات نابسامانی را بدنبال خواهد داشت.

وی از مدیران ادارات ارشاد شهرستانها ارسال گزارش مکتوب وضعیت موجود و کمبودها جهت عنوان در کمیسیونهای مجلس و پیگیری تاحصول نتیجه بعنوان مصوبه را خواستار شد.

پیشنهاد ایجاد هماهنگی بین شهرستانهای حوزه مشق و طرح موضوع در جلسات شورای فرهنگ عمومی بمنظور همگرایی و هم افزایی و حل مشکلات و پیگیری بیمه خبرنگاران از طریق قانونی ازسوی نماینده مردم در این نشست مطرح شد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.