تیتر خبرها

تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت شده است. در این میان، حماسه ی آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به شمار می آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید. […]

اشتراک گذاری
03 خرداد 1402

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت شده است. در این میان، حماسه ی آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به شمار می آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید. بی تردید آزادسازی خرمشهر تاریخ پرافتخار مقاومت ملتی را روایت می کند که در راه دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و وفاداری به حضرت امام راحل- رحمت الله علیه- تا پای جان با صلابت و استوار ایستادند تا خورشید اقتدار و امنیت، به پهنای ایران اسلامی بتابد و دشمن از تهاجم و تعرّض به این مرز و بوم، برای همیشه مأیوس بماند.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت سالروز این نصر بزرگ الهی به فاتحان خرمشهر، خصوصاً خانواده معظّم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدّس، توفیقات همگان را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ عزّت جمهوری اسلامی ایران در سایه‌ی رهبری هوشمندانه مقام معظّم رهبری- مُدَّظِلُّه‌ُالعالی- از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

حسین حق‌وردی

نماینده مردم شریف شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی

روابط عمومی دفتر خانه ملت

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.