تیتر خبرها
برگزار شد:

جلسه بررسی چالش‌های ناشی از کمبود آب با حضور معاون آبفا شهرستان شهریار و شهروندان این شهر

به گزارش روابط عمومی دفتر خانه ملت، جلسه بررسی چالش‌های ناشی از کمبود آب با حضور معاون آبفا شهرستان شهریار و شهروندان این شهر در دفتر خانه برگزار گردید. کمبود آب شرب در برخی از مناطق نارضایتی شدید مردم را بدنبال داشته است، کاهش چشمگیر منابع آب زیرزمینی و فرسودگی شبکه از عوامل ایجاد مشکل […]

اشتراک گذاری
25 تیر 1402

به گزارش روابط عمومی دفتر خانه ملت، جلسه بررسی چالش‌های ناشی از کمبود آب با حضور معاون آبفا شهرستان شهریار و شهروندان این شهر در دفتر خانه برگزار گردید.

کمبود آب شرب در برخی از مناطق نارضایتی شدید مردم را بدنبال داشته است، کاهش چشمگیر منابع آب زیرزمینی و فرسودگی شبکه از عوامل ایجاد مشکل در تامین آب شرب شهروندان به حساب می آید، عدم رهاسازی آب سد کرج و کاهش نزولات آسمانی در سال های گذشته و برداشت بی رویه از سفره های آب زیرزمینی دشت شهریار را در معرض نابودی قرار داده است.

حسین حق وردی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این خصوص بیان داشتند: جهت عبور از بحران پنج حلقه چاه به شبکه تامین اضافه گردیده است و پیگیری جهت حفر ده حلقه چاه جدید با بودجه استانی در حال انجام است. اقدامات انجام شده تا حدودی تنش آبی برخی از مناطق را بهبود بخشیده است ولی تا زمانی که آب شرب از رودخانه کرج ( تصفیه خانه شماره ۶ ) به شهرستان شهریار و ملارد انتقال نیابد مشکل به صورت اساسی حل نخواهد شد. ایشان افزود: پیگیری ها جهت آغاز عملیات عمرانی خط انتقال ۳۰ میلیون متر مکعب آب تخصیص داده شده در سال جاری به جد در حال انجام می باشد. با انجام این پروژه تامین آب شرب شهروندان در حال پایدار قرار خواهد گرفت.

روابط عمومی دفتر خانه ملت

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.