تیتر خبرها

یک ریال از مصوبات سفر رئیس جمهور به ملارد تخصیص پیدا نکرده است

نماینده مردم ملارد در مجلس با گلایه از تخصیص اعتبار مصوبات سفر استانی رئیس جمهور، بیان کرد: حتی یک ریال از اعتبارات سفر استانی رئیس جمهور به شهرستان ملارد تخصیص پیدا نکرده و در اعتبارات استانی سهمی به این شهرستان داده نشده است.
اشتراک گذاری
21 خرداد 1402

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسین حق وردی در نخستین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ملارد  با جابر کریمی فرماندار ملارد و  علاء الدین ازوجی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و اعضای کمیته در محل سالن جلسات فرمانداری، گفت: یکی از نکاتی که مقام معظم رهبری اخیرا تاکید داشته امیدآفرینی در بین مردم و مبارزه با آنچه باعث یأس نا امیدی مردم می شود است. امیدآفرینی ما مسئولین با امیدآفرینی وعاظ متفاوت است نمی توان فقط  به صورت لفظی امیدآفرینی را در بین مردم ایجاد کنیم مردم از مسئولین انتظار کار دارند با کار و تلاش باید این امید را در بین مردم ایجاد کنیم و با یأس نا امیدی مبارزه کنیم.

نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس اظهار داشت: کار و تلاش به اعتبار و بودجه لازم دارد آنچه که در این مقطع باید مورد توجه  قرار دهیم تخصیص اعتبارات لازم برای شهرستان هایی مانند ملارد است چند ماه است جلوی پرداخت وام های خرد گرفته شده مخصوصا در این ایام که بحث ودیعه مسکن به مشکلی برای مردم تبدیل شده و این سوال مطرح است تا کی در برابر عدم پرداخت وام خرد سکوت خواهیم کرد؟ ما نمی توانیم تمام پولی که مردم لازم دارند را پرداخت کنیم اما می توان با وام خرد بخشی از نیازشان را فراهم کنیم.

وی با گلایه از تخصیص اعتبار مصوبات سفر استانی رئیس جمهور، بیان کرد: در تخصیص اعتبارات سفر استانی کوتاهی شده است، حتی یک ریال از اعتبارات سفر استانی رئیس جمهور به شهرستان ملارد تخصیص پیدا نکرده و در اعتبارات استانی سهمی به این شهرستان داده نشده است در حالی که در سایر شهرستان ها مدارس ساخته شد اما در ملارد چنین اتفاقی نیافتاده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با وجود گلایه مردم از عدم تخصیص اعتبار به مصوبات دور اول سفر استانی، در این فکر هستیم که اگر دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به شهرستان های استان تهران انجام شود به مردم چه خواهیم گفت.

حق وردی بیان کرد: از این رو برای امیدآفرینی در بین مردم شهرستان ملارد باید پروژه ای شاخص در نظر گرفته شود و اعتبارات آن تخصیص یابد همچنین مشخص شود مسئول روشنای معابر چه ارگانی است و اختلاف نظر وزارت نیرو و کشور حل شود.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.